Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD

Velki, Tena; Romstein, Ksenija (2017)
Citirajte ovaj rad...

Velki, T. i Romstein, K. (2017). AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD. Klinička psihologija, 10. (1-2), 35-58. doi: 10.21465/2017-

Velki, Tena i Ksenija Romstein. "AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD." Klinička psihologija, vol. 10, br. 1-2, 2017, str. 35-58. https://doi.org/10.21465/2017-

Velki, Tena i Ksenija Romstein. "AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD." Klinička psihologija 10, br. 1-2 (2017): 35-58. https://doi.org/10.21465/2017-

Velki, T. i Romstein, K. (2017) 'AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD', Klinička psihologija, 10(1-2), str. 35-58. doi: 10.21465/2017-

Velki T, Romstein K. AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD. Klinička psihologija [Internet]. 2017. [pristupljeno 25.06.2019.];10(1-2):35-58. doi: 10.21465/2017-

T. Velki i K. Romstein, "AKADEMSKO, SOCIJALNO I EMOCIONALNO FUNKCIONIRANJE DJECE SUSPEKTNE NA ADHD", Klinička psihologija, vol. 10, br. 1-2, str. 35-58, 2017. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:214766. [Citirano: 25.06.2019.]