prikaz prve stranice dokumenta Stavovi budućih učitelja o promicanju kulturne baštine u nastavi glazbene kulture
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Stavovi budućih učitelja o promicanju kulturne baštine u nastavi glazbene kulture

Jurić, Ana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Jurić, A. (2019). Stavovi budućih učitelja o promicanju kulturne baštine u nastavi glazbene kulture (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:281540

Jurić, Ana. "Stavovi budućih učitelja o promicanju kulturne baštine u nastavi glazbene kulture." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:281540

Jurić, Ana. "Stavovi budućih učitelja o promicanju kulturne baštine u nastavi glazbene kulture." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:281540

Jurić, A. (2019). 'Stavovi budućih učitelja o promicanju kulturne baštine u nastavi glazbene kulture', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 06.12.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:281540

Jurić A. Stavovi budućih učitelja o promicanju kulturne baštine u nastavi glazbene kulture [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 06.12.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:281540

A. Jurić, "Stavovi budućih učitelja o promicanju kulturne baštine u nastavi glazbene kulture", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:281540

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.