Botušić, I. (2021). Uloga konteksta u određivanju značenja frazema u dječjoj književnosti (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:405242
Botušić, Ivančica. "Uloga konteksta u određivanju značenja frazema u dječjoj književnosti." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:405242
Botušić, Ivančica. "Uloga konteksta u određivanju značenja frazema u dječjoj književnosti." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2021. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:405242
Botušić, I. (2021). 'Uloga konteksta u određivanju značenja frazema u dječjoj književnosti', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:405242
Botušić I. Uloga konteksta u određivanju značenja frazema u dječjoj književnosti [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2021 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:405242
I. Botušić, "Uloga konteksta u određivanju značenja frazema u dječjoj književnosti", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2021. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:405242