Vlah, N., Velki, T. i Zrilić, S. (2022). Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31. (1), 155-174. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015
Vlah, Nataša, et al. "Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje." Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, vol. 31, br. 1, 2022, str. 155-174. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015
Vlah, Nataša, Tena Velki i Smiljana Zrilić. "Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje." Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja 31, br. 1 (2022): 155-174. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015
Vlah, N., Velki, T. i Zrilić, S. (2022) 'Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje', Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, 31(1), str. 155-174. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015 (Datum pristupa: 26.09.2024.)
Vlah N, Velki T, Zrilić S. Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje. Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja [Internet]. 2022. [pristupljeno 26.09.2024.];31(1):155-174. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015
N. Vlah, T. Velki i S. Zrilić, "Pozitivno i asertivno discipliniranje učenika s teškoćama pažnje", Društvena istraživanja : časopis za opća društvena pitanja, vol. 31, br. 1, str. 155-174, 2022. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:061015. [Citirano: 26.09.2024.]