prikaz prve stranice dokumenta Uloga roditelja u poticanju razvoja glazbenih kompetencija djeteta rane i predškolske dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Uloga roditelja u poticanju razvoja glazbenih kompetencija djeteta rane i predškolske dobi

Vilček, Mihaela
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Vilček, M. (2022). Uloga roditelja u poticanju razvoja glazbenih kompetencija djeteta rane i predškolske dobi (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:872145

Vilček, Mihaela. "Uloga roditelja u poticanju razvoja glazbenih kompetencija djeteta rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:872145

Vilček, Mihaela. "Uloga roditelja u poticanju razvoja glazbenih kompetencija djeteta rane i predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:872145

Vilček, M. (2022). 'Uloga roditelja u poticanju razvoja glazbenih kompetencija djeteta rane i predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 08.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:872145

Vilček M. Uloga roditelja u poticanju razvoja glazbenih kompetencija djeteta rane i predškolske dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2022 [pristupljeno 08.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:872145

M. Vilček, "Uloga roditelja u poticanju razvoja glazbenih kompetencija djeteta rane i predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:872145

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.