prikaz prve stranice dokumenta Poticanje kreativnosti integriranim nastavnim danima u 2. razredu osnovne škole
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Poticanje kreativnosti integriranim nastavnim danima u 2. razredu osnovne škole

Jakovac, Hanna
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Jakovac, H. (2023). Poticanje kreativnosti integriranim nastavnim danima u 2. razredu osnovne škole (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:362883

Jakovac, Hanna. "Poticanje kreativnosti integriranim nastavnim danima u 2. razredu osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:362883

Jakovac, Hanna. "Poticanje kreativnosti integriranim nastavnim danima u 2. razredu osnovne škole." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:362883

Jakovac, H. (2023). 'Poticanje kreativnosti integriranim nastavnim danima u 2. razredu osnovne škole', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 11.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:362883

Jakovac H. Poticanje kreativnosti integriranim nastavnim danima u 2. razredu osnovne škole [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2023 [pristupljeno 11.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:362883

H. Jakovac, "Poticanje kreativnosti integriranim nastavnim danima u 2. razredu osnovne škole", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:362883

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.