prikaz prve stranice dokumenta ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM  USTANOVOM
Pristup korisnicima matične ustanove
završni specijalistički
ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM

Bandić, Ljiljana
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Bandić, Lj. (2023). ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM (Završni specijalistički). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:068154

Bandić, Ljiljana. "ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:068154

Bandić, Ljiljana. "ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM." Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:068154

Bandić, Lj. (2023). 'ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM', Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 10.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:068154

Bandić Lj. ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM [Završni specijalistički]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2023 [pristupljeno 10.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:068154

Lj. Bandić, "ULOGA MARKETINGA U UPRAVLJANJU ODGOJNO-OBRAZOVNOM USTANOVOM", Završni specijalistički, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:068154

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.