prikaz prve stranice dokumenta Vrednovanje aktivnosti projekata vrtića s obzirom na integrirani pristup obradi teme
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Vrednovanje aktivnosti projekata vrtića s obzirom na integrirani pristup obradi teme

Đurić, Paulina
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Đurić, P. (2023). Vrednovanje aktivnosti projekata vrtića s obzirom na integrirani pristup obradi teme (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:393325

Đurić, Paulina. "Vrednovanje aktivnosti projekata vrtića s obzirom na integrirani pristup obradi teme." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:393325

Đurić, Paulina. "Vrednovanje aktivnosti projekata vrtića s obzirom na integrirani pristup obradi teme." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2023. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:393325

Đurić, P. (2023). 'Vrednovanje aktivnosti projekata vrtića s obzirom na integrirani pristup obradi teme', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 13.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:393325

Đurić P. Vrednovanje aktivnosti projekata vrtića s obzirom na integrirani pristup obradi teme [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2023 [pristupljeno 13.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:393325

P. Đurić, "Vrednovanje aktivnosti projekata vrtića s obzirom na integrirani pristup obradi teme", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2023. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:393325

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.