Horvatić, T. (2016). Strategije zbrajanja i oduzimanja u nastavi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:399249
Horvatić, Tena. "Strategije zbrajanja i oduzimanja u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:399249
Horvatić, Tena. "Strategije zbrajanja i oduzimanja u nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2016. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:399249
Horvatić, T. (2016). 'Strategije zbrajanja i oduzimanja u nastavi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:399249
Horvatić T. Strategije zbrajanja i oduzimanja u nastavi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2016 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:399249
T. Horvatić, "Strategije zbrajanja i oduzimanja u nastavi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2016. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:399249