Dubovicki, S., Mlinarević, V. i Velki, T. (2018). Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16. (3), 595-611. doi: 10.31192/np.16.3.11
Dubovicki, Snježana, et al. "Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja." Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, vol. 16, br. 3, 2018, str. 595-611. https://doi.org/10.31192/np.16.3.11
Dubovicki, Snježana, Vesnica Mlinarević i Tena Velki. "Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja." Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja 16, br. 3 (2018): 595-611. https://doi.org/10.31192/np.16.3.11
Dubovicki, S., Mlinarević, V. i Velki, T. (2018) 'Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja', Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, 16(3), str. 595-611. doi: 10.31192/np.16.3.11
Dubovicki S, Mlinarević V, Velki T. Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja. Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja [Internet]. 2018. [pristupljeno 28.09.2024.];16(3):595-611. doi: 10.31192/np.16.3.11
S. Dubovicki, V. Mlinarević i T. Velki, "Istraživački pristupi i metodološki okviri u istraživanjima budućih učitelja", Nova prisutnost : časopis za intelektualna i duhovna pitanja, vol. 16, br. 3, str. 595-611, 2018. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:728164. [Citirano: 28.09.2024.]