prikaz prve stranice dokumenta Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
završni rad
Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi

Zubaj, Dajana (2014)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Zubaj, D. (2014). Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi (Završni rad). Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099

Zubaj, Dajana. "Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099

Zubaj, Dajana. "Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099

Zubaj, D. (2014). 'Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 26.05.2020., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099

Zubaj D. Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2014 [pristupljeno 26.05.2020.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099

D. Zubaj, "Utjecaj reklama za slatkiše na djecu predškolske dobi", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:742099

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.