Klarić, K. (2020). Suvremeni pristupi poticanja čitanja u razrednoj nastavi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:500573
Klarić, Katarina. "Suvremeni pristupi poticanja čitanja u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:500573
Klarić, Katarina. "Suvremeni pristupi poticanja čitanja u razrednoj nastavi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2020. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:500573
Klarić, K. (2020). 'Suvremeni pristupi poticanja čitanja u razrednoj nastavi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:500573
Klarić K. Suvremeni pristupi poticanja čitanja u razrednoj nastavi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2020 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:500573
K. Klarić, "Suvremeni pristupi poticanja čitanja u razrednoj nastavi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2020. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:500573