Zeko, J. (2014). Posebnosti metoda poticanja čitanja i pisanja u Montessori pedagogiji (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:941727
Zeko, Jasenka. "Posebnosti metoda poticanja čitanja i pisanja u Montessori pedagogiji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:941727
Zeko, Jasenka. "Posebnosti metoda poticanja čitanja i pisanja u Montessori pedagogiji." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2014. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:941727
Zeko, J. (2014). 'Posebnosti metoda poticanja čitanja i pisanja u Montessori pedagogiji', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 17.10.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:941727
Zeko J. Posebnosti metoda poticanja čitanja i pisanja u Montessori pedagogiji [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2014 [pristupljeno 17.10.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:941727
J. Zeko, "Posebnosti metoda poticanja čitanja i pisanja u Montessori pedagogiji", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2014. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:941727