Skip to main content
Početna
O repozitoriju
FOOZOS
Knjižnica FOOZOS
Kontakt
EN
HR
FOOZOS Repozitorij
Repozitorij Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Osijek
Pregledavanje
Prema autoru
Prema godini
Prema organizacijskoj jedinici
Prema području
Prema vrsti rada
Svih dokumenata
Napredno pretraživanje
Pohranjivanje
Search Term
Preuzmi
PDF 782.85 KB
diplomski rad
21
34
Glazbeno stvaralaštvo u glazboterapiji
Martina Metić (2016)
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Za citiranje koristite ovu mrežnu adresu:
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:692844
Podaci o radu
Naslov
Glazbeno stvaralaštvo u glazboterapiji
Autor
Martina Metić
Voditelj/Mentor
Vesna Svalina
(mentor)
Sažetak rada
Nekada su se djeca s posebnim potrebama odvajala u posebne ustanove u kojima se provodila kategorizacija. Sama kategorizacija imala je svoje pozitivne i negativne strane. Danas se sve više radi na integraciji djece s posebnim potrebama u redovnu nastavu. Liječenje glazbom naziva se glazboterapija, a terapeuti koriste receptivne i aktivne metode glazboterapije u liječenju raznih teškoća kod djece i odraslih. Sama integracija za učitelje primarnoga obrazovanja predstavlja velike izazove. Tema ovoga rada je Glazbeno stvaralaštvo u glazboterapiji. Cilj istraţivanja bio je ostvariti komunikaciju učenika u redovnoj nastavi putem improvizacijskih modela glazboterapije, pokazati učiteljima primarnoga obrazovanja kako se upravo te metode mogu provoditi i s djecom u redovnoj nastavi, a ne samo s djecom s posebnim potrebama, upoznati ih s novim aktivnim metodama te pokazati kako uz pomoć improvizacijskih glazbenih aktivnosti integrirati dijete s posebnim potrebama u redovni razred. U radu sam prikazala šest aktivnih improvizacijskih glazbenih aktivnosti koje mogu pomoći učiteljima u integraciji djece s posebnim potrebama.
Ključne riječi
glazbeno stvaralaštvo
glazboterapija
djeca s posebnim potrebama
integracija
glazbene aktivnosti
Naslov na drugom jeziku (engleski)
Music creativity in music therapy
Ustanova koja je dodijelila akademski/stručni stupanj
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Mjesto
Osijek
Država obrane
Hrvatska
Znanstveno područje, polje, grana
UMJETNIČKO PODRUČJE
Glazbena umjetnost
Glazbena pedagogija
Vrsta studija
sveučilišni
Stupanj
integrirani preddiplomski i diplomski
Naziv studijskog programa
Učiteljski studij
Akademski / stručni naziv
magistar/magistra primarnog obrazovanja
Kratica akademskog / stručnog naziva
Mag.prim.educ.
Vrsta rada
diplomski rad
Jezik
hrvatski
Datum obrane
2016
Sažetak rada na drugom jeziku (engleski)
Long ago SEN children were put in special institutions where they were categorized. Categorization had some positives and down sides. Nowadays, the categorization of SEN children in regular classes is more often. Music therapy is a name for music healing, a therapist use receptive and active methods of music therapy in treatments among adults and children. Integration for primary school teachers is challenging. Title of theses is Music creation in music therapy. The purpose of this research is to create communication with pupils in regular classes through improvisation models of music therapy, to show to primary school teachers how to implement those methods with children in regular classes, not only with SEN pupils, acquaint them with active new methods and show how using improvisational musical activities integrate SEN pupils into regular classes. In my theses I used six active improvisational music activities which may help primary school teachers wit h integration of SEN pupils.
Ključne riječi na drugom jeziku (engleski)
music creation
music therapy
SEN pupils
integration
music activities
Vrsta resursa
tekst
Prava pristupa
Rad u otvorenom pristupu
Uvjeti korištenja rada
URN:NBN
https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:692844
Pohranio
Nikolina Milanović