Romanjek, E. (2017). Važnost Montessori pedagogije i iskustva iz njemačkog dječjeg vrtića (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:902348
Romanjek, Elena. "Važnost Montessori pedagogije i iskustva iz njemačkog dječjeg vrtića." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:902348
Romanjek, Elena. "Važnost Montessori pedagogije i iskustva iz njemačkog dječjeg vrtića." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:902348
Romanjek, E. (2017). 'Važnost Montessori pedagogije i iskustva iz njemačkog dječjeg vrtića', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 09.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:902348
Romanjek E. Važnost Montessori pedagogije i iskustva iz njemačkog dječjeg vrtića [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2017 [pristupljeno 09.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:902348
E. Romanjek, "Važnost Montessori pedagogije i iskustva iz njemačkog dječjeg vrtića", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:902348