prikaz prve stranice dokumenta Informiranost studenata o sadržajima odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Informiranost studenata o sadržajima odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj

Petrović, Barbara
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Petrović, B. (2015). Informiranost studenata o sadržajima odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:814256

Petrović, Barbara. "Informiranost studenata o sadržajima odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:814256

Petrović, Barbara. "Informiranost studenata o sadržajima odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2015. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:814256

Petrović, B. (2015). 'Informiranost studenata o sadržajima odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 21.03.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:814256

Petrović B. Informiranost studenata o sadržajima odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2015 [pristupljeno 21.03.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:814256

B. Petrović, "Informiranost studenata o sadržajima odgoja i obrazovanja djece za održivi razvoj", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2015. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:814256

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.