Abramović, N. (2022). Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:816107
Abramović, Nataša. "Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:816107
Abramović, Nataša. "Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:816107
Abramović, N. (2022). 'Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 26.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:816107
Abramović N. Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2022 [pristupljeno 26.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:816107
N. Abramović, "Učestalost korištenja kreativnih nastavnih metoda u obradi lektire", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:816107