diplomski rad
Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji

Kozić, Josipa
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti

Citirajte ovaj rad

Kozić, J. (2022). Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:931329

Kozić, Josipa. "Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:931329

Kozić, Josipa. "Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2022. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:931329

Kozić, J. (2022). 'Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 04.04.2025., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:931329

Kozić J. Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2022 [pristupljeno 04.04.2025.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:931329

J. Kozić, "Organizacijski aspekti formalnog učenja znakovnog jezika u Hrvatskoj i Italiji", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2022. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:931329

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.
accessibility

closePristupačnostrefresh

Ako želite spremiti trajne postavke, kliknite Spremi, ako ne - vaše će se postavke poništiti kad zatvorite preglednik.