prikaz prve stranice dokumenta Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi
Pristup korisnicima matične ustanove
diplomski rad
Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi

Šebalj, Andrea
Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti
Odsjek za filologiju

Citirajte ovaj rad

Šebalj, A. (2017). Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, Andrea. "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, Andrea. "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2017. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj, A. (2017). 'Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 12.04.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Šebalj A. Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2017 [pristupljeno 12.04.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

A. Šebalj, "Strategije razumijevanja pri čitanju informativnih tekstova u radu s učenicima mlađe školske dobi", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2017. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:591654

Prijavite se u repozitorij kako biste mogli spremiti objekt u svoju listu.