Znanstveni rad - Izvorni znanstveni rad
Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha

Vrdoljak, Gabrijela; Velki, Tena (2012)
Citirajte ovaj rad...

Vrdoljak, G. i Velki, T. (2012). Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 14. (4), 799-815. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839

Vrdoljak, Gabrijela i Tena Velki. "Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha." Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, vol. 14, br. 4, 2012, str. 799-815. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839

Vrdoljak, Gabrijela i Tena Velki. "Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha." Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje 14, br. 4 (2012): 799-815. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839

Vrdoljak, G. i Velki, T. (2012) 'Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha', Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, 14(4), str. 799-815. Preuzeto s: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839 (Datum pristupa: 21.07.2019.)

Vrdoljak G, Velki T. Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha. Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje [Internet]. 2012. [pristupljeno 21.07.2019.];14(4):799-815. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839

G. Vrdoljak i T. Velki, "Metakognicija i inteligencija kao prediktori školskog uspjeha", Croatian Journal of Education-Hrvatski Casopis za Odgoj i obrazovanje, vol. 14, br. 4, str. 799-815, 2012. [Online]. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:545839. [Citirano: 21.07.2019.]