Rodić, B. (2019). Stavovi učenika razredne nastave o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju (Diplomski rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:204559
Rodić, Biljana. "Stavovi učenika razredne nastave o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:204559
Rodić, Biljana. "Stavovi učenika razredne nastave o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju." Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:204559
Rodić, B. (2019). 'Stavovi učenika razredne nastave o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju', Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 27.09.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:204559
Rodić B. Stavovi učenika razredne nastave o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju [Diplomski rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 27.09.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:204559
B. Rodić, "Stavovi učenika razredne nastave o inkluziji učenika s teškoćama u razvoju", Diplomski rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:204559