Marić, M. (2019). Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema (Završni rad). Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti. Preuzeto s https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800
Marić, Marija. "Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800
Marić, Marija. "Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema." Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, 2019. https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800
Marić, M. (2019). 'Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema', Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, citirano: 30.11.2024., https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800
Marić M. Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema [Završni rad]. Osijek: Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti; 2019 [pristupljeno 30.11.2024.] Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800
M. Marić, "Dokumentiranje: razumijevanje načina na koji djeca uče i koriste se strategijama rješavanja problema", Završni rad, Sveučilište Josipa Jurja Strossmayera u Osijeku, Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek, 2019. Dostupno na: https://urn.nsk.hr/urn:nbn:hr:141:308800