Skip to main content
  • Početna
  • O repozitoriju
  • FOOZOS
  • Knjižnica FOOZOS
  • Kontakt
  • Upute i priručnici
  • EN
  • HR
Home
FOOZOS Repozitorij
Repozitorij Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Osijek
  • Pregledavanje
    • Prema autoru
    • Prema godini
    • Prema organizacijskoj jedinici
    • Prema području
    • Prema vrsti rada
    • Svih dokumenata
    • Više...
  • Napredno pretraživanje
  • Pohranjivanje
Digitalni akademski arhivi i repozitoriji
Prijavite se sa svojim elektroničkim identitetom u sustavu AAI@EduHr
AAI@EduHr logo

Statistika

Ukupan broj objekata
:total
Postotak objekata u otvorenom pristupu
:open access percent
Statistika posjećenosti
Statistika objava
  • Grid view
  • List view
ATTITUDES ABOUT INCLUSIVE EDUCATION IN HIGH SCHOOLS: DIFFERENCES IN STUDENT, PARENT AND TEACHER OPINIONS
ATTITUDES ABOUT INCLUSIVE EDUCATION IN HIGH SCHOOLS: DIFFERENCES IN STUDENT, PARENT AND TEACHER OPINIONS
Velki Tena
Different Voices during Transition to School
Different Voices during Transition to School
Somolanji Tokić Ida
Professors’ Views on the Relationship Between the Curriculum of the Teacher Education and the Development of Students’ Creativity Based on the Delphi Method – Longitudinal Research
Professors’ Views on the Relationship Between the Curriculum of the Teacher Education and the Development of Students’ Creativity Based on the Delphi Method – Longitudinal Research
Dubovicki Snježana

Dabar

  • Prvi repozitorij iz Dabra u katalogu podatkovnih repozitorija Re3Data
  • Dabar u EBSCO Discovery servisu
  • Implementirana je funkcionalnost središnjeg pretraživanja svih repozitorija u Dabru
Više

Srce

  • Srce organizira webinare o korištenju softvera za provjeru autentičnosti radova za nastavnike
  • Dabar u EBSCO Discovery servisu
  • Izvještaj o radu Srca u 2020.
Više

Politike repozitorija   Kontakt

Dabar: Digital academic archives and repositories