Skip to main content
  • Početna
  • O repozitoriju
  • FOOZOS
  • Knjižnica FOOZOS
  • Kontakt
  • Upute i priručnici
  • EN
  • HR
Home
FOOZOS Repozitorij
Repozitorij Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Osijek
  • Pregledavanje
    • Prema autoru
    • Prema godini
    • Prema organizacijskoj jedinici
    • Prema području
    • Prema vrsti rada
    • Svih dokumenata
    • Više...
  • Napredno pretraživanje
  • Pohranjivanje
Digitalni akademski arhivi i repozitoriji
Prijavite se sa svojim elektroničkim identitetom u sustavu AAI@EduHr
AAI@EduHr logo

Statistika

Ukupan broj objekata
:total
Postotak objekata u otvorenom pristupu
:open access percent
Statistika posjećenosti
Statistika objava
  • Grid view
  • List view
ATTITUDES ABOUT INCLUSIVE EDUCATION IN HIGH SCHOOLS: DIFFERENCES IN STUDENT, PARENT AND TEACHER OPINIONS
ATTITUDES ABOUT INCLUSIVE EDUCATION IN HIGH SCHOOLS: DIFFERENCES IN STUDENT, PARENT AND TEACHER OPINIONS
Velki Tena
Different Voices during Transition to School
Different Voices during Transition to School
Somolanji Tokić Ida
Professors’ Views on the Relationship Between the Curriculum of the Teacher Education and the Development of Students’ Creativity Based on the Delphi Method – Longitudinal Research
Professors’ Views on the Relationship Between the Curriculum of the Teacher Education and the Development of Students’ Creativity Based on the Delphi Method – Longitudinal Research
Dubovicki Snježana

Dabar

  • Održan webinar za edukaciju novih urednika repozitorija
  • Održan tečaj „Digitalna pristupačnost“ u suradnji SDURDD-a i Srca za urednike repozitorija u Dabru
  • Održan webinar „Kako kvalitetno organizirati i upravljati istraživačkim podacima“
Više

Srce

  • Novi tečaj o programiranju
  • Vrednovanje studentskih postignuća u online okruženju - novi online tečaj Srca
  • Hrčak - objavljeni radovi iz 500 časopisa
Više
Dabar: Digital academic archives and repositories