Skip to main content
  • Početna
  • O repozitoriju
  • FOOZOS
  • Knjižnica FOOZOS
  • Kontakt
  • Upute i priručnici
  • English
Home
FOOZOS Repozitorij
Repozitorij Fakulteta za odgojne i obrazovne znanosti Osijek
  • Pregledavanje
    • Prema autoru
    • Prema godini
    • Prema organizacijskoj jedinici
    • Prema području
    • Prema vrsti rada
    • Svih dokumenata
    • Više...
  • Napredno pretraživanje
  • Pohranjivanje
Digitalni akademski arhivi i repozitoriji
Prijavite se sa svojim elektroničkim identitetom u sustavu AAI@EduHr
AAI@EduHr logo

Statistika

Ukupan broj objekata
:total
Postotak objekata u otvorenom pristupu
:open access percent
Statistika posjećenosti
Statistika objava
  • Grid view
  • List view
Velki, Tena
ATTITUDES ABOUT INCLUSIVE EDUCATION IN HIGH SCHOOLS: DIFFERENCES IN STUDENT, PARENT AND TEACHER OPINIONS
Somolanji Tokić, Ida
Different Voices during Transition to School
Dubovicki, Snježana, Topolovčan, Tomislav
Methodological and Thematic Trends: A Case Study of Two Pedagogical Journals in Croatia
Dubovicki, Snježana, Beara, Mirjana
Metodologija izvan okvira: Polakova igra
Dubovicki, Snježana
Professors’ Views on the Relationship Between the Curriculum of the Teacher Education and the Development of Students’ Creativity Based on the Delphi Method – Longitudinal Research
Dubovicki, Snježana
Professors’ Views on the Relationship Between the Curriculum of the Teacher Education and the Development of Students’ Creativity Based on the Delphi Method – Longitudinal Research

Dabar

  • Objavljene upute za registraciju v4 sučelja u OpenAIRE-u
  • Omogućen unos cjelovitih časopisa, novina, glasila i brošura
Više

Srce

  • Objavljen raspored tečajeva Srca u rujnu
  • Završeni upisi novih studenata na većini visokih učilišta u ISVU
  • Dokumentacija i anonimizacija istraživačkih podataka - novi tečaj o upravljanju istraživačkim podacima
Više

Politike repozitorija   Kontakt    

Dabar: Digital academic archives and repositories